syukur..alhamdullilah....

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 4, 2011

menghitung hari kami... :) anniversary - 2 tahun

syukur...syukur....syukur....aku masih dgn lelaki itu lagi..lelaki yg selalu buat aku nangis lelaki yg selalu buat aku ketawa..lelaki yg suka buat aku susah hati..lelaki yg selalu marah aku bila aku minum air batu....heheh lelaki itu jugak yg jd bantal peluk aku...yg jadi tempat aku berpaut....didunia ni...selepas aku berumahtangga...alangkah kuat dan sabar nye lelaki ini menangani perangai keras kepala aku...yg suka ikut hati..yg suka buat sengal....huhuu tapi lelaki ni.....tetap SABAR...anugerah terindah dr ALLAH S.W.T......selain dr BONDA & AYAHDA tercinta....kadang kala aku sendiri tertanya,,alangkah sabar lelaki ini dgn kekerasan kepala aku...dan keras nya hati aku......kalau aku di tempat lelaki eila..dh tentu aku jadi HULKHOGAN....huhu tp lelaki ini,...hanya seperti biasa...SABAR...syukur kerana aku ada lelaki ini....:)....... rupanya sukar utk mengharung lautan perkhawinan...pelbagai sudut dan perkara perlu dititik berat kan bilamana melakukan sesuatu.....bukan PENTINGKAN DIRI SENDIRI....huhu...dan bukan SUKA-SUKA HATI nk buat apa aku suka...huhuhuuhu :) banyak benda aku belajar...kadang2 aku refer BONDA.. sedangkan lidah lagi tergigit...selalu nye aku yg mula dulu.....hehehhehe....tapi bila pikir2 balik.....huhuhu....tk syok.....hehehhehe..azam tahun baru aku...nk jadi lebih baik dari 2 tahun sebelum nie....(insyallah) kalau diizinkan ALLAH SWT ada rezeki utk ada baby...mcm org lain....:) usaha tangga kejayaan..:) amin..... now tiap2 hari tgk calender untuk tunggu date 31st Mei 2011..hehhe nk g dating ber2....insyallahh....semoga allah merahmati hidup kami diberi rezeki yg halal dan kekuatan iman & taqwa....dan sentiasa diberi perlindungan didunia dan akhirat...amin.... utk kamu juga...amin.......

2 comments:

  1. congrats beb..sbr utk dpt bby..ade hikmah disebaliknye..xsume benda yg kite nak mudah dpt..so..usha itu tangga kejayaan

    ReplyDelete
  2. tq intan....semoga allah dgr rintihan kecil ku ini...huhuhuhu

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.