syukur..alhamdullilah....

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 14, 2011

aku cuba jadi kuat

hai... today hari ke -29....hari apa ..huhu cedey nk cakap...kang cakap mcm xcited....tapi hakikatnya...allah jeh yg tahu...aku cuba jadi kuat..utk terima kenyataan...aku redho...tapi....siapa lah aku utk tipu diri aku sendiri..hu sob sob sob sob..cedey ......sikit pasti ada kemahuan utk tahu...tapi aku cuba utnk jadi kuat....tapi gagal.....huhu...apa yg ammpu aku cuba doa...doa...doa..doa...doa..doa....semoga keajaiban itu milik aku......usaha kan tangga kejayaan kata Puan INTAN..heheheh.... memang bulan nie...bulan dugaan utk aku....tapi aku cuba utk sembunyikan kerisauan itu....dgn senyum yg ala-ala tawar cam biskut kering....huhu.....DOA aku panjat kan...hari2....supaya aku leh jadi kuat... bukan aku cuba utk jadi kuat.......erk...ye hari merapu meraban utk hari nie..... tunggu and lihat....... apa hasil nye ....hukhukhukhukhuk.....nasib ada pendengar yg setia...cam Puan INTAN ...kan.kan.kan.. dia lah doktor partime aku....huhuhu kamus aku...kaunter pertanyaan..huhuh tq ye Puan INTAN...kene yakin kan Puan INTAN...heheheh peace........

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.