syukur..alhamdullilah....

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 4, 2011

ALLAH MAHA MENGETAHUI...

Salam terindah...dari sudut hati kecil...Dari hari ke hari...dihitung.....masih mencari tanda soalan yang tiada jawapan...diharung dilalui lagi..dgn doa....memohon keajaiban itu bakal muncul...namun kadang kala tercuai khilaf.....terabai rasa....lalu terlupa...Ya ALLAH ampuni dosa-dosa ku..bilamana aku lupa akan dikau...ampuni dosa ku bilamana aku terabai akan dikau....sebak dada namun aku menerima segalanya dgn redho..kulalui juga..kerana aku tahu..kau maha mengetahui dalam apa jua yang kau ciptakan.....aku redho dan sujud pada mu ya ALLAH....kumohon keajaiban mu....aku tahu aku sedang diuji...diuji dengan sedaya kudrat ku utk mengharungi nya....ku tahu...Hanya kau sahaja yang mengerti apa yg aku ..dan "kami" pohon dari mu...semoga diberikan dan dimakbulkan doa doa kami...amin....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.